¡Bienvenido a Miami! - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Mir Dja - WaarBenJij.nu ¡Bienvenido a Miami! - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Mir Dja - WaarBenJij.nu

¡Bienvenido a Miami!

Blijf op de hoogte en volg Mir

10 September 2013 | Verenigde Staten, Miami Beach

¡Bienvenido a Miami!

Hi/Hola,

Na een halfjaar bezig te zijn geweest met het regelen van mijn visum en daardoor studievertraging opgelopen heb, zit ik nu eindelijk maar toch in Miami Beach. Op 26 augustus ben ik vertrokken vanaf Schiphol en voor het eerst heb ik in m’n eentje gevlogen, de vlucht duurde ook nog eens 14 uur!

Na 13 uur landde het vliegtuig in Orlando, hier moest ik uitstappen, mijn koffer opnieuw inchecken en weer opnieuw door de douane om vervolgens met het zelfde vliegtuig verder naar Miami te vliegen.. Ja want stel je voor, misschien had ik wel een bom tijdens het vliegen in mijn koffer gestopt. Na het inchecken duurde het nog een klein uurtje voordat we in Miami kwamen. Ik ben met de taxi naar mijn studio in Miami Beach gegaan en kwam daar rond 21.00u lokale tijd aan, in NL was het inmiddels 6 uur later. Om in het ritme te komen heb ik gelijk mijn koffer uitgepakt en de kledingkast en studio ingericht, een studio die overigens super te doen is! Daarna ging ik Skypen met mijn bibi en toen was het tijd om te slapen.

De eerste dag ben ik rond gaan lopen om de buurt te verkennen en om te kijken waar het stage bedrijf zich bevindt. Tijdens mijn wandeling kwam ik de winkel DASH Miami tegen (voor de onwetenden onder ons; (Patrick Alferink) de kledingwinkel van de Kardashians) en kon het natuurlijk niet laten om wat te kopen. De kleding valt trouwens wel heel erg tegen, niet zo mooi en super duur! Dus ik heb het boek Dollhouse gekocht wat door de Kardashians geschreven is.. ik ben benieuwd. (DASH zit trouwens op 5min loopafstand van mijn huisje, net als Miami Ink, het strand en allerlei andere leuke dingetjes)

Op 28 augustus begon mijn stage bij the Miami Beach Convention Center. Het is een heel leuk bedrijf met leuke collega’s, waar ik wel een tijdje kan vertoeven. Op 2 september had ik alweer een vrije dag, het was namelijk Labour day wat voor mij betekent… WINKELEN! Ik ben naar Macy’s geweest en naar Victoria’s Secret, waar ik allemaal leuke dingetjes heb gekocht. Tijdens het winkelen liep ik de Taz’s Angels tegen het lijf en ging ik met ze op de foto, haaa sorry, moet het toch even vermelden! (Google het)

Inmiddels ben ik al weer twee weken aan het werk en het bevalt me hier prima. Na werktijd ga ik vaak naar het strand, aangezien de zon meestal volop schijnt en het 33 graden is! (Nu ik dit schrijf regent het trouwens wel keihard) Ook kijk ik veel series zoals Pretty Little Liars en ga ik beginnen met Scandal. Dat je het even weet.. Wel is het saai in m’n uppie, ik ben niet gewend om alleen te zijn en ben daar ook totaal niet het type voor, dus ik kan niet wachten totdat mijn vriendinnen op bezoek komen en natuurlijk mijn bibi! Maar tot die tijd, Skype ik dag en nacht met Socrates(bibi) en red ik mezelf wel, het is natuurlijk een hele ervaring om alles in je eentje te doen.

Nou dat was het…………………… ik ga weer aan het werk want ben ondertussen gewoon op de werkvloer hihi. Btw, ik heb wat foto’s toegevoegd om het wat op te leuken.

xoxoxoxo

  • 10 September 2013 - 20:58

    Patrick Alferink:

    Leuk stukje Mirdja en ik hoop dat je er een toptijd beleeft!
    We gaan absoluut een keertje skypen!
    Maarre... Wat is de Kardashians?

  • 10 September 2013 - 22:21

    Nhi Hothi:

    Proud of you bb, doing great!
    Spannend zo voor het eerst in je uppie maar ook een hele ervaring.
    Geniet ervan want een paar maandjes zijn zo voorbij.
    Bighugluvyadikkekustrotsopje&lenvyyouxxx

  • 10 September 2013 - 23:27

    Phuc Tran:

    Leuk verslag Mirdja, het lot van de staatsloterij dat ik van jou heb gekregen levert alleen € 7,50 op. Volgende maand misschien!!!. Veel liefs.

  • 10 September 2013 - 23:41

    Mama:

    Er zit een schrijfster in jpu. Enig talent had ik wel verwacht maar dit is wel weer verrassend.Mocht ik je avonturen niet goed mee krijgen tijdens skype dan is dit een goede tweede.

    liefs mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami Beach

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2014

Barcaaaa / Barnaaaa!

10 September 2013

¡Bienvenido a Miami!
Mir

Actief sinds 10 Sept. 2013
Verslag gelezen: 388
Totaal aantal bezoekers 3003

Voorgaande reizen:

10 September 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: